Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
2025 Beklentileri Migros, 2025 yılı için TMS-29 enflasyon muhasebesi etkileri dahil olmak üzere %8-%10 aralığında reel satış büyümesi öngörmektedir. Şirket, TMS-29 etkisi dahil olmak üzere yaklaşık %6,0 seviyesinde FAVÖK marjı hedeflemektedir. 2025 yılı sonu için ~250 yeni mağaza açma hedefini koruyan Migros, yatırım harcamalarının satışlara oranını ise %2,5-%3,0 aralığında öngörmektedir. Operasyonel açıdan hem fiziksel satış gelirleri hem de online faaliyetler açısından büyümesini takdirle karşıladığımız Migros’un, yüksek enflasyon ortamında ve rekabetçi pazar koşullarına rağmen FMCG (hızlı tüketim ürünleri) pazar payını koruyabilmesi ya da artırabilmesini olumlu değerlendiriyoruz. Ayrıca, online kanalları etkin şekilde kullanabilen Migros’un çeşitli iştirakleriyle oluşturduğu iş kollarının önümüzdeki dönemde daha da artan katkılar sunacağını düşünüyoruz.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri