Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Görünüm ve Beklentiler Pegasus Havayolları, 2025 için %12-%14 (İş Yatırım: %10) kapasite (ASK) büyümesini hedefliyor. 9 adet A321neo eklenerek filo büyüklüğünün 2025 sonunda 127 uçağa ulaşması planlanıyor. Ayrıca, Pegasus Havayolları'nın Aralık 2024'te 200 Boeing 737-10 uçağı siparişi verdiğini (100 uçak kesin sipariş + 100 uçak opsiyonel sipariş) hatırlatmak isteriz. Filonun ortalama koltuk sayısı, 2021 sonundaki 191'den 2029 sonunda 228'e ulaşacak. Havayolu, 2025’te yolcu birim gelirlerinin 2024’e benzer, RASK’ın (uçulan km başına birim gelir) ise sabit ya da biraz daha yüksek yolcu doluluk oranı ve yolcu başına yan gelirde "yüksek tek haneli artış" beklentisi sayesinde "orta tek haneli artış" göstereceğini öngörüyor. Havayolu, 2025'te yakıt dışı CASK'ının "yüksek tek haneli artış" ve toplam CASK'ının, yakıt fiyatlarındaki olumlu görünüme dayanarak "orta tek haneli yıllık artış" göstermesini bekliyor. Genel olarak, Şirket, 2025'te FAVÖK marjının 2024’e benzer ve/veya biraz daha yüksek olacağını öngörüyor. Şirket, 2024 mali yılı performansını gözden geçirmek için bugün saat 17:00'de bir web yayını düzenleyecek. Daha sonra tahminlerimizi yeniden gözden geçirebiliriz. Pegasus Havayolları'nın 4Ç24 FAVÖK ve Net Kar rakamlarının beklenenden iyi gelmesine piyasanın olumlu tepki vermesini bekliyoruz
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri