Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Mavi, 2025 yılının ikinci çeyreğinde 9,6 milyar TL gelir (-%4 yıllık), 1,5 milyar TL FAVÖK (-%8 yıllık) ve 231 milyon TL net kâr (-%66 yıllık) açıkladı. Net kâr, piyasa beklentisinin %38 altında kaldı. Sonuçlar üzerinde nakit dışı muhasebe düzeltmeleri ve düşen finansal gelirlerin etkisi oldu. Zayıf kâr ve aşağı yönlü revize edilen beklentiler hissede baskı yaratırken şirket geri alım gerçekleştirdi. Yeni 2025 beklentilerinde IAS29’a göre konsolide gelirde düşük tek haneli daralma, FAVÖK marjında %18+ hedefi bulunuyor. IAS29 öncesi ise gelirde %30 büyüme ve %21,5+ FAVÖK marjı öngörülüyor. Türkiye operasyonlarında ağustosta perakende satışlar %30, online satışlar %18 arttı; eylülün ilk yarısında artış sırasıyla %36 ve %43 oldu. İlk yarıda Türkiye’de net 1 mağaza kapanışı ile mağaza sayısı 351’e gerilerken toplam satış alanı %6 artışla 190 bin m²’ye ulaştı. Yıl sonu hedefi Türkiye’de 10 yeni mağaza açılışı ve 12 genişleme ile Kuzey Amerika’da 8 yeni mağaza açmak. Kârlılık tarafında IAS29 sonrası FAVÖK marjı %15,7, IAS29 öncesi ise %20,4 seviyesinde gerçekleşti. Türkiye’de benzer mağaza satışları reel olarak %5,4 gerilerken işlem adedi %3,7 ve sepet büyüklüğü %1,7 düştü. İlk yarıda yatırım harcaması 1,2 milyar TL ile satışların %6,1’i oldu. Net nakit (IFRS16 hariç) 4,5 milyar TL’ye gerilerken işletme nakit akışı 2,3 milyar TL ile geçen yılın yarısında kaldı. Yeni hedef fiyat 54 TL olarak revize edilirken, “Endeksin Üzerinde Getiri” tavsiyesi korundu.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri