Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Hasılat Kırılımları Segment bazında incelendiğinde: Beyaz Eşya: 2024 yılının ilk 6 ayında toplam hasılatın %75,06'sını (182,37 Milyar TL) oluştururken, 2025 yılının aynı döneminde %73,88 pay ile 175,12 Milyar TL olarak gerçekleşti. Tüketici Elektroniği: Payı %5,73'ten %4,97'ye düşerken, segmentin 2025/06 hasılatı 11,79 Milyar TL oldu. Diğer Ürün Grupları: Segment hasılatının 46,68 Milyar TL'den 50,13 Milyar TL'ye yükselmesiyle payı %19,21'den %21,15'e çıktı. 2025 Yılı Beklentileri Şirketin 2025 yılı beklentileri şu şekildedir: Türkiye Satış Hasılatı (Türk Lirası) büyümesi: "Yatay" olarak korundu. Uluslararası Satış Hasılatı (Yabancı Para) büyümesi: %15+ düzeyinde sabit bırakıldı. FAVÖK Marjı: %6,5 civarında tahmin edilmektedir. Net İşletme Sermayesi'nin Satışlar'a Oranı: %20'den küçük olarak korunurken, Yatırım Harcamaları tahmini de yine 300 Milyon Euro civarındadır. Değerlendirme Şirketin cirosunda; geniş ve çeşitlendirilmiş pazar yapısı, ürün çeşitliliği ve kur etkisinin getirisiyle ileriye dönük olarak çok büyük risk görmüyoruz. Ancak, yeni yapılanmanın getirdiği avantajlara ve emtia fiyatlarında zaman zaman oluşan aşağı yönlü eğilime karşın, küresel tarafta oluşan tarife tehdidi ile maliyetlerin bir miktar artabileceği varsayımını benimsiyoruz. Bu bağlamda, kâr marjlarını (brüt kâr, esas faaliyet kârı, net kâr) 2024 seviyesinin altında konumlandırıyoruz. Şirketten önümüzdeki 5 yıllık dönemde temettü ödemesi beklenmezken, sermaye harcamaları marjının ise artış gösterebileceğini düşünmekteyiz.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri