Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Doğuş Otomotiv (DOAS), 2025 yılı ikinci çeyrek finansal sonuçlarını TMS 29 enflasyon muhasebesi düzeltmelerine göre açıkladı. Açıklanan sonuçlar, operasyonel açıdan zayıf bir performans sergiledi. Finansal Sonuçlar Net Kâr: Şirket, 2,116 milyon TL net kâr açıkladı. Bu rakam, piyasa beklentisi olan 1,721 milyon TL'nin %23 üzerinde ve 2,048 milyon TL'lik beklentimize yakın seviyede gerçekleşti. FAVÖK: FAVÖK, 3,944 milyon TL olarak açıklandı ve bu rakam piyasa beklentisi olan 4,638 milyon TL'nin %15, bizim beklentimiz olan 4,606 milyon TL'nin ise %14 altında kaldı. Beklentilerin altında kalan faaliyet kârına rağmen, beklentilerin oldukça üzerinde gelen parasal kazanç, net kârın tahminimize yakın seviyede kalmasını sağladı. Net Satışlar: Net satışlar, ikinci çeyrekte yıllık bazda %14 arttı. Satış hacmi ise Skoda dahil %23, Skoda hariç %24 artış gösterdi. FAVÖK ve Kâr Marjları: İkinci çeyrekte FAVÖK yıllık bazda %44 daralırken, FAVÖK marjı 6,9 puan, brüt kâr marjı ise 8,2 puan geriledi. Net Borç: Şirketin net borcu, 1Ç25'teki 12,0 milyar TL'den 2Ç25'te 19,7 milyar TL'ye yükseldi. Bu artışta, 6,0 milyar TL'lik temettü ödemesi etkili oldu. Yorum ve Tavsiye Beklentilerin altında kalan FAVÖK sebebiyle, hisse senedinin açılışta "Olumsuz" bir piyasa tepkisi vermesi bekleniyor. Doğuş Otomotiv için hedef fiyatımız 350 TL'den 345 TL'ye düşürüldü. 2025 Yılı Öngörüleri Şirket, 2025 yılına ilişkin öngörülerini yukarı yönlü güncelledi: Yurt İçi Toplam Pazar: Beklenti >1,0 milyon adetten 1,1 milyon adete yükseltildi. Yurt İçi Satış Hacmi (Skoda hariç): Beklenti >115 bin adetten >130 bin adete yükseltildi. Yatırım Harcaması: Beklenti 5,3 milyar TL'den 5,7 milyar TL'ye yükseltildi.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri