Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
TAV Havalimanları: Yatırım Programları, Beklentiler ve Görünüm TAV Havalimanları, 2025'in ikinci çeyreğinde Antalya Havalimanı yeni terminalini yolcu trafiğine açtı. Bu yatırımlarla havalimanının 65 milyon yolcuya hizmet verebilecek büyüklüğe ulaştığı belirtildi. Ankara Esenboğa Havalimanı'nda yeni imtiyaz döneminin başlamasıyla birlikte, daha yüksek tarifeler ve garanti yolcu/UFRYK12'nin sona ermesi sayesinde 2024'teki yolcu sayısıyla eski imtiyaza göre daha yüksek gelir elde edilmesi bekleniyor. Şirket, 2025 yılında Ankara'dan yaklaşık €100 milyon ciro hedefliyor. 2025 Yılı Beklentileri Şirket, 2025 yılı için finansal beklentilerini şu şekilde belirledi: Net Satış Gelirleri: €1.750 milyon - €1.850 milyon Toplam Yolcu Trafiği: 110 milyon - 120 milyon Dış Hat Yolcu Trafiği: 75 milyon - 83 milyon FAVÖK: €520 milyon - €590 milyon Net Borç/FAVÖK Oranı (2025 sonu): 2.5 - 3.0 Yatırım Harcamaları: €140 milyon - €160 milyon (Almatı Yeni Yatırım Programı hariç). Almatı Yatırım Planı'nın 2025-2029 yılları arasında 5 yıla yayılarak toplamda yaklaşık €300 milyon olması bekleniyor. Öneri ve Görünüm TAV'ın 2Ç25 sonrası açıklanan operasyonel sonuçları beklentilere paralel olsa da, tek seferlik farklardan kaynaklanan net zarar nedeniyle finansal sonuçlar olumsuz etkilendi. Bu durumun Grup payları üzerindeki değerlemeyi ve kısa vadede hisse performansını hafif negatif etkileyebileceği düşünülüyor. Ancak, yapılan yatırımlar sonucunda yolcu terminal kapasitelerindeki büyüme ve daha fazla yolcuya hizmet verilebilecek olması, TAV için güçlü bir katalizör olarak kabul ediliyor. Almatı Yatırım Programı'nın, Almatı'nın faaliyetlerinden yaratılan nakit ve proje finansmanı kredisiyle finanse edilmesi, şirketin güçlü operasyonel sonuçlarını sürdürme potansiyeline işaret ediyor. Şirketin tarife artışı görüşmelerinde başarılı olması durumunda, yatırım programının büyüyebileceği ve daha büyük sermaye yatırımları gerçekleştirebileceği belirtiliyor. Diğer yandan, özellikle kısa-orta vadede jeopolitik risklerin artması durumunda havacılık sektörü görünümünde aşağı yönlü risklerin ağır basabileceği ihtimali de ekleniyor. Şirket için hedef pay fiyatı 371,00 TL olarak korunurken, bu hedef fiyatın sunduğu getiri potansiyeli (cari pay fiyatına göre %49,3 iskontolu işlem görmesi) nedeniyle "AL" tavsiyesi sürdürülüyor.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri