Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Alınan avanslar yoluyla nakit girişleri: Alınan avanslar 1Ç25'te 4,8 milyar TL'den 12 milyar TL'ye yükseldi. Nakit bakiyesi 6,1 milyar TL'ye ulaşırken, bunun yaklaşık %90'ı %4,65 efektif faiz oranıyla yabancı para mevduatta değerlendiriliyor. Mevcut nakit dengesinin, daha fazla uzun vadeli TL cinsi borcun dövize çevrilmesi yoluyla finansman maliyetlerini azaltma fırsatı sunduğunu ve bunun da Net Kar marjını destekleyeceğini düşünüyoruz. Sarkan teslimatlar: Toplamda 120'den fazla zırhlı aracın teslimat beklediğini öngörüyoruz. Satılmaya hazır stoklarda yaklaşık 6,0 milyar TL maliyetli olduğu düşünülen bu sarkan teslimatlara ilişkin tahsilatların, net borç seviyesini yaklaşık 12 milyar TL'ye düşüreceğini değerlendiriyoruz. Yorum: Güçlü büyüme, UMS29 sonrası finansallar ile rekor yüksek ilk çeyrek FAVÖK marjı ve nakit iyileştirmeleri ile sonuçları olumlu buluyoruz. Satış ivmesinin 2025'in kalan çeyreklerinde çoğunlukla zırhlı araç teslimatları kaynaklı devam etmesini bekliyoruz. Otokar hisseleri yılbaşından bu yana yaklaşık %22 değer kaybetti. 2025'te USD bazında yaklaşık %40 büyüme beklentimize ve savunma sanayii için çok daha cazip görünüme rağmen, hisse senedi fiyatı son kapanış itibarıyla 9,3 USD seviyesinde, 3 yıllık günlük ortalama fiyatı olan 11,6 USD'nin oldukça altında seyrediyor.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri