Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Operasyonel Gelişmeler, Beklentiler ve Hedef Fiyatımız: Şirketin 2025 yılı beklentileri şu şekildedir: TMS 29 etkisi dahil satış büyümesi hedefi %8-10 bandında yer almakta (2024 yılında %12). TMS 29 etkisi dahil konsolide FAVÖK marjı beklentisi %6,0 civarındadır (2024 yılında %5,4). 2025 yılı için 250 civarında (2024 yılında 356 adet) yeni mağaza açılışı öngören şirketin, yatırım harcamaları beklentisi ise satışların %2,5-3,0’ü aralığına (2024’te %3,4) denk gelmektedir. Açıklanan finansallar, operasyonel gelişmeler ve yeni beklentiler doğrultusunda, değerleme modelimizde oluşturduğumuz geleceğe dönük projeksiyonlarımız kapsamında; şirket hisseleri için 12 aylık hedef fiyatımızı 670,00 TL düzeyinden 810,00 TL’ye revize ediyoruz ve "AL" tavsiyemizi koruyoruz. Şirketin Cari Dönemdeki Operasyonlarının Detayları: Gıda enflasyonunun %56,9 düzeyinde (2023’te %65,8) olduğu 2024 yılında, şirketin birebir mağaza büyümesi %67,9 (2023’te %85,8) olurken, birebir mağaza sepet büyümesi %63,0 (2023’te %72,7) ve birebir mağaza trafik büyümesi %3,0 (2023’te %7,6) olmuştur. Sipariş sayısı ise, 2023 yılındaki 65,2 milyon düzeyinden %31 oranında artışla 85,3 milyon seviyesine yükselmiştir. Şirket, 2024 yılında açtığı 356 mağazanın sağladığı momentum ile (satış alanı da %5,3 oranında genişledi) modern hızlı tüketim ürünleri pazarındaki payını %16,2’den %17,0’ye yükseltirken, toplam (tüm gıda-perakende) hızlı tüketim ürünleri pazarındaki payını da %9,4’den %9,8’e yükseltmiştir. Şirketin 2024 yılında gerçekleştirdiği yatırım harcamalarının kırılımlarını incelediğimizde; %28'lik kısım mağaza ve DM'lerin bakım onarımı için kullanılırken, %24'lük kısım yeni mağaza yatırımları, %21'lik kısım BT/Ar-Ge yatırımları, %16'lık kısım yeni dağıtım merkezleri, %8'lik kısım güneş enerjisi yatırımı ve %3'lük kısım da iştirakler için harcanmıştır. Şirket ayrıca, Migros One, Paket Taxi, Moneypay, Mimeda, Gurmepack ve Migen Enerji gibi yeni iştirakler ve girişimlerle büyüyen bir ekosistem yapısı oluşturmuştur.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri