Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
2025 Beklentileri: Migros, 2025 yılında TMS-29 enflasyon muhasebesi etkileri dahil %8-%10 oranında reel satış büyümesi öngörmektedir. Şirket, TMS-29 etkisi dahil olmak üzere yaklaşık %6,0 seviyesinde bir FAVÖK marjı hedeflemektedir. Ayrıca, 2025 yılı sonuna kadar yaklaşık 250 yeni mağaza açma hedefini korurken, yatırım harcaması/satışlar oranını %2,5-%3,0 aralığında planlamaktadır. Operasyonel olarak hem satış gelirleri hem de online faaliyetler açısından büyümesini takdir ettiğimiz Migros’un, operasyonlardan sağladığı güçlü nakit akışının Şirket için olumlu bir hava yarattığını düşünüyoruz. Öte yandan, yüksek enflasyon ortamında rekabetçi pazar koşullarına rağmen Şirket’in FMCG pazar payını koruyabilmesi veya artırabilmesini olumlu değerlendiriyoruz. Ayrıca, online kanalları oldukça etkin şekilde kullanan Migros’un, çeşitli iştirakleriyle oluşturduğu iş kollarının ilerleyen dönemlerde daha da artan katkılar sağlayacağını öngörüyoruz.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri