Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Beklentilere paralel gerçekleşen satışlar ve beklentinin üzerinde gelen kârlılığı olumlu değerlendiriyoruz. Sektörel olarak PMI verileri ve kart harcamaları incelendiğinde; yüksek faiz ortamı, artan faaliyet giderleri ve talep tarafındaki daralma nedeniyle tekstil ve giyim perakende sektöründe zayıf bir görünüm devam etmektedir. Ancak Mavi, güçlü pazar payı ve proaktif fiyatlama stratejisi sayesinde sürdürülebilir kârlılığını koruyarak sektörde pozitif ayrışmaya devam etmektedir. Görece zayıf seyreden tekstil PMI verilerine ve daralan talebe rağmen, iç pazarda lider konumda olan şirket, 37 ülkede 481 monobrand mağaza ve yaklaşık 4.000 satış noktasına ulaşarak, yurt içindeki olumsuz koşullara rağmen pazar payını artırma hedefiyle ilerlemektedir. Yurt dışı operasyonlarda ise özellikle Kuzey Amerika, Avrupa ve MENA bölgelerinde stratejik büyümeye odaklanılmaktadır. Mavi Giyim’in net nakit pozisyonunda olması, güçlü marka bilinirliği, etkin fiyatlandırma stratejisi ve sağlam finansal yapısı sayesinde sektördeki olumsuz görünüme rağmen bu dönemden daha sınırlı etkilenmesini bekliyoruz. Bu nedenlerle, şirketi model portföyümüze ekliyoruz. Bu doğrultuda Mavi için 69,20 TL hedef fiyatımızla şirketi beğenmeye devam ediyoruz. Şirketin 3,18x FD/FAVÖK çarpanıyla iskontolu işlem gördüğünü düşünüyoruz.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri