Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
2025 yılının ilk yarısında, Koç Holding'in iş kollarından otomotiv sektörü, marj baskısı nedeniyle 6,45 milyar TL net kâr sağladı. Türk Traktör ve Tofaş'ın kârlılığı düşük kapasite kullanımıyla zayıflarken, Ford Otosan güçlü ihracatıyla daha dirençli bir performans gösterdi. Enerji sektörü, 3,7 milyar TL net kâr katkısı yaptı. Bu artışta, beyaz ürün verimliliğindeki yükseliş ve artan kapasite kullanımı etkili oldu. Finans segmenti ise 132 milyon TL ile sınırlı bir katkı sağladı. Dayanıklı Tüketim sektörü, 2,3 milyar TL zarar açıkladı. Bu zararın temel nedenleri arasında fiyat baskısı, zayıf talep ve olumsuz ürün karması bulunuyor. Ancak, Whirlpool entegrasyonu ve düşük hammadde maliyetleri bu zararı kısmen dengeledi. Beklentilere bakıldığında, Tüpraş, Aygaz ve Arçelik 2025 tahminlerini korurken, Yapı Kredi ve Türk Traktör beklentilerini aşağı yönlü revize etti. Ford Otosan ve Tofaş ise küçük ayarlamalar yaptı. Holding'in uluslararası gelirlerinin toplam gelir içindeki payı %33'e yükseldi. Koç Holding'in net aktif değer (NAD) iskontosu %35 seviyesinde olup, bu durum olumlu değerlendiriliyor.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri