Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Şirketin net karı 1Ç25 döneminde, bir önceki yılın aynı dönemine göre %49 azalarak 2,7 milyar TL seviyesinde, 3,7 milyar TL olan piyasa beklentisinin altında açıklandı. BİM’in satış gelirleri, 2025 yılının ilk çeyreğinde, beklentilerin hafif altında yıllık %3 yükselişle 147,7 milyar TL’ye ulaştı. Satış gelirlerinin %85’ini (1Ç24: %87) yurt içindeki BİM mağaza gelirleri oluştururken, bir önceki yılın aynı döneminde %7 olan FİLE mağaza gelirlerinin toplam gelirler içindeki payı %10 oldu. Yılın ilk üç ayında açılan 226 yeni mağaza ile BİM’in toplam mağaza sayısı 13.809’a ulaştı. Şirketin, Türkiye’deki toplam mağaza sayısı 12.556’ya çıkarken, Fas’ta 828, Mısır’da 425 olmak üzere toplam yurt dışı mağaza sayısı 1.253’e yükseldi. Toplam 295 mağazaya ulaşan FİLE operasyonundan elde edilen satışların %32’si kendi markalarına ait ürünlerden oluşurken, FİLE gelirlerinin %5,1’inin online satışlardan oluştuğu açıklandı. BİM’in kendi markalı ürünlerinin satışlar içindeki payı ise ilk çeyrekte %57 (1Ç24: %60) olarak gerçekleşti. Şirketin FAVÖK’ü, 1Ç25 döneminde, beklentilerin altında yıllık %14 azalışla 5,3 milyar TL olarak açıklanırken, FAVÖK marjı yıllık 0,7 puan düşüş ile %3,6 seviyesinde gerçekleşti. 2025 yılının ilk çeyreğinde şirketin yatırım harcaması 4,6 milyar TL olarak kaydedilirken, yatırım harcamalarının satışlara oranı %3,2 (4Ç24: %3,5) seviyesine ulaştı. 4Ç24 döneminde 31,6 milyar TL olan net borç pozisyonu ise 1Ç25 döneminde 18,6 milyar TL’ye düştü ve Net Borç/FAVÖK rasyosu 1,40x seviyesinden 0,86x seviyesine indi. Yorum: 1Ç25 finansallarında, beklentilerin altında açıklanan operasyonel ve net karlılık performansına piyasa tepkisinin negatif olmasını bekliyoruz. İlk çeyrek finansalları öncesinde son bir ayda şirket hisseleri endeksten %6,3 pozitif, yılbaşından bu yana ise %2,4 negatif ayrıştı. Finansalların ardından BİM için %57 getiri potansiyeline işaret eden 771 TL hisse başı fiyat hedefimizde değişikliğe gitmiyoruz. Kısa vadeli “Endeksin Üzerinde Getiri” ve uzun vadeli “AL” önerilerimizi ise sürdürüyoruz.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri