Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Türkiye'de talep, baz etkisiyle geçtiğimiz yılın ilk çeyreğine göre daralmıştır. Bu yıl Ramazan ayının ilk çeyreğe denk gelmesi talebi zayıflatırken, geçen yıl yerel seçimler nedeniyle öne çekilen talep de bu yılki daralmada etkili olmuştur. Yurt dışında ise talepteki toparlanmayla birlikte uluslararası piyasalarda satılan beyaz eşya adetlerindeki artış, ciroya olumlu katkı sağlamıştır. 1Ç2025 gelirlerinin %34'ünü yurt içi satışlar oluştururken (1Ç2024: %43), yurtdışı satışlar ise satın almalarla birlikte inorganik olarak büyümüştür. Arçelik, 2025 yılı için beklentilerini korumuştur. Şirket, 2025 yılında yurt içi cironun yatay seyretmesini öngörmektedir. FAVÖK marjı tahmini "%6,5'ten büyük", net işletme sermayesi/ciro oranı beklentisi ise "%20'den küçük" şeklinde korunmuştur. Şirketin ilk çeyrekteki yurtdışı satışlarının toplam satışlar içindeki payı, önceki yıla göre yaklaşık 8 puan artarak %66’ya yükselmiştir. Bu gelirlerin önemli bir bölümünü oluşturan Avrupa'nın toplam gelir içindeki payı ise yaklaşık 13 puan artışla %47 seviyesine çıkmıştır.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri