Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Mavi Giyim, hisse başına 70,00 TL hedef fiyat ve Endeks Üzeri Getiri önerisiyle model portföyde tutulmaya devam ediyor. Mağaza açılışları, yurt dışı genişleme ve online satış kanallarının desteğiyle şirketin büyüme potansiyeli cazip yatırım teması sunmaya devam ediyor. Türkiye’de dezenflasyon sürecinin iç talebi desteklemesi ve güçlü net nakit pozisyonu kârlılığı artırıcı unsurlar olarak öne çıkıyor. 2Ç25’te perakende tüketim eğilimleri zayıflarken, şirket tüm kategorilerde hacim baskısı yaşadı. FAVÖK marjı %16,4’ten %15,7’ye geriledi. Konsolide gelirlerin %91’i Türkiye’den geldi. Birebir mağaza satışları TL bazında %5,4 daraldı, adet bazında %1,2 arttı. İşlem adedi %3,7 düşerken sepet %1,7 küçüldü. Uluslararası satışlar sabit kur bazında %5 artarken, ABD satışları USD bazında %19 büyüdü. Buna rağmen global toplam satış hacmi %6,4 geriledi. Şirket, 2Ç25’te 937 milyon TL operasyonel nakit üreterek güçlü nakit yaratımını sürdürdü. Yılın ikinci yarısında talepte beklenen kademeli iyileşme, finansal gider baskısının hafiflemesi, ABD yatırımlarının büyümeyi desteklemesi, güçlü nakit pozisyonu ve mevsimsellik etkisiyle olumlu görünüm korunuyor. Türkiye operasyonlarındaki zayıflığın sürmesi beklenmekle birlikte, makro koşulların iyileşmesi, etkin maliyet ve fiyatlama politikaları ile ABD ve Avrupa’da açılacak yeni mağazaların sağlayacağı gelir artışı, Mavi’nin büyüme ve kârlılık hedefleri için güçlü zemin oluşturmaktadır.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri