Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
2Ç25 sonuçlarının ardından Mavi Giyim (MAVI) için 12 aylık hedef fiyatımızı 67,50 TL’den 58,00 TL’ye revize ediyoruz. Bu değişiklik, zayıf benzer mağaza satışları (LFL), kampanya yoğunluğu, mağaza açılış planındaki daha temkinli yaklaşım ve yıl sonu varsayımlarındaki güncellemeleri yansıtıyor. Ancak yılın ikinci yarısında talepte kademeli iyileşme beklentimiz, finansal giderler üzerindeki baskının hafifleyeceği görüşümüz, ABD yatırımlarının orta vadeli büyümeyi desteklemesi, güçlü net nakit pozisyonu ve mevsimselliğin katkısı nedeniyle olumlu görüşümüzü koruyor ve hisseyi Model Portföyümüzde tutuyoruz. Yeni hedef fiyat mevcut fiyata göre %50 getiri potansiyeli sunuyor, bu nedenle AL önerimizi koruyoruz. TMS29’a göre 2Ç’de net satışlar 9,56 mlr TL, FAVÖK 1,46 mlr TL (marj %15,2) ile konsensusa paralel gerçekleşirken, ana ortaklık net kârı 231 mn TL ile 371 mn TL’lik piyasa beklentisinin altında kaldı. Net kâr sapmasında reeskont faiz giderleri ve mevduat faiz gelirlerindeki düşüş etkili oldu. Net satışlar yıllık %4, çeyreklik %7 gerilerken; FAVÖK yıllık %7, çeyreklik %29 ve net kâr yıllık %66, çeyreklik %74 düştü. 2Ç’de brüt kâr marjı %50,4 (yıllık -68 baz puan), FAVÖK marjı %15,2 (yıllık -63 baz puan) ve net kâr marjı %2,4 (yıllık -447 baz puan) seviyesinde gerçekleşti. Şirket çeyreği yaklaşık 4,45 mlr TL net nakit ile kapattı; çeyreklik gerilemede yatırım harcamaları etkili oldu.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri