Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Şirketin sektörüne ilişkin olarak önceki sayfada belirttiğimiz risklere ilaveten, hane halklarının ekonomik belirsizlikler ve fiyatlama davranışlarındaki bozulmalar karşısında korunma güdüsüyle geliştirdiği erteleme davranışlarının da bir diğer etken olabileceğini düşünüyoruz. Bu kapsamda, her ne kadar 2. ve 3. çeyreklerde sektörde bir miktar hareketlilik olabileceğini öngörsek de, 2025 yılının genel olarak zorlu geçmesi beklenmektedir. Bu nedenle, şirketin beklentisine paralel şekilde, temkinli bir yaklaşımla yüzde 5’lik bir hasılat büyümesi öngörüyoruz. Diğer taraftan, şirketin maliyet ve giderlerinde; hem ekonomik koşulların getirdiği zorunluluklar, hem küresel ekonomik görünümün emtia fiyatları üzerinde yarattığı baskı, hem de TCMB’nin normalleşmeye başlayacağına dair beklentimiz doğrultusunda, geçmiş yıllara kıyasla daha ihtiyatlı bir görünüm bekliyoruz. Bu çerçevede, marjlarda toparlanma olabileceğini değerlendiriyoruz. Şirketin Mart ayında duyurduğu ve 1. çeyrek itibarıyla koruduğu 2025 yılı beklentileri şu şekildedir: • TMS 29 etkisi dahil olmak üzere "düşük-orta tek haneli" gelir büyümesi, TMS 29 etkisi hariç ise yüzde 35+ gelir büyümesi öngörülmektedir. • FAVÖK marjı beklentisi; TMS 29 etkisi dahil yüzde 17,5+, TMS 29 etkisi hariç yüzde 20+ (TMS 16 hariç yüzde 17,0+) seviyesindedir. • Türkiye'deki perakende mağazalar için 20 net yeni mağaza açılışı ve 15 mağazada metrekare artışı planlanırken, Kuzey Amerika pazarında 8 yeni mağaza açılışı öngörülmektedir. • Şirket, nakit pozisyonuna ilişkin olarak "net nakit pozisyonunun korunması" hedefini sürdürmektedir. • Yatırım harcamalarının ise, genel müdürlük binası ve Kuzey Amerika perakende yatırımları dahil olmak üzere, konsolide gelirin yüzde 5’i seviyesinde olması beklenmektedir.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri