Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Mavi Giyim, 1Ç25 döneminde 9.777 milyon TL satış geliri (Konsensus: 9.823 milyon TL / Deniz Yatırım: 9.837 milyon TL), 1.997 milyon TL FAVÖK (Konsensus: 1.655 milyon TL / Deniz Yatırım: 1.722 milyon TL) ve 837 milyon TL net kar (Konsensus: 643 milyon TL / Deniz Yatırım: 817 milyon TL) açıkladı. Enflasyon muhasebesi nedeniyle 1Ç25 döneminde parasal kazanç/kayıp kalemi altında 93 milyon TL’lik olumsuz etki oluştu. Finansalların detaylarına baktığımızda, piyasa beklentisinin üzerinde gerçekleşen FAVÖK ve net kar rakamlarını olumlu buluyoruz. Diğer yandan, 1Ç24 dönemindeki yüksek baz etkisi nedeniyle satış gelirleri ve operasyonel kârlılıkta zayıflama gözlenmiştir. Genel olarak, yüksek baz etkisine bağlı olarak satış geliri ve operasyonel kârlılıktaki gerilemeye rağmen, net karın piyasa beklentisinin üzerinde gerçekleşmesi nedeniyle bu sonuçların hisse performansı üzerinde sınırlı da olsa olumlu bir etki yaratmasını bekliyoruz. 2025 yılı Strateji Raporumuzda da belirttiğimiz üzere, operasyonel verilerdeki zayıflamayı sıkılaşma adımlarının doğal bir sonucu olarak değerlendiriyoruz. Ancak Mavi Giyim’in güçlü pazar payı, sağlam bilanço yapısı ve nakit üretim kapasitesiyle ön plana çıkabileceğini düşünüyoruz. Şirketin 2025’in ilk yarısında, geçen yılın yüksek bazından dolayı güçlü operasyonel sonuçlar açıklamasını beklemiyoruz. Ancak üçüncü çeyrek itibarıyla baz etkisinin terse dönmesiyle birlikte daha güçlü finansal sonuçların görülebileceğini tekrar vurgulamak isteriz.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri