Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Mağaza Sayısındaki Artış Sürüyor Migros, 2025 yılının ilk çeyreğinde 56 yeni fiziksel mağaza açarak büyümesini sürdürdü. Böylece 31 Mart 2025 itibarıyla toplam mağaza sayısı 3.642’ye ulaştı. Online hizmet veren mağaza sayısı ise 1.137’den 1.452’ye yükseldi. 2025 Yıl Sonu Beklentilerinde Değişiklik Yok Migros, 2025 yılına ilişkin hedeflerinde herhangi bir revizyona gitmedi. Şirket, yıl sonu itibarıyla konsolide satış büyümesinin %8–10 aralığında, FAVÖK marjının ise yaklaşık %6,0 seviyesinde gerçekleşmesini öngörüyor. Ayrıca, yıl içerisinde yaklaşık 250 yeni mağaza açılması ve yatırım harcamalarının satışlara oranının %2,5–3,0 bandında kalması bekleniyor. Değerlendirme & Hedef Fiyat Migros, 2025 yılı ilk çeyreğinde piyasa beklentisinin hafif altında satış geliri ve FAVÖK açıklarken, net parasal pozisyon kazancı sayesinde piyasa beklentisinin üzerinde net dönem kârı elde etti. Şirketin reel bazda ciro büyümesini sürdürmesi ve mağaza açılışlarındaki ivmenin korunması, olumlu karşılanmaktadır. Öte yandan, yüksek faiz ortamı nedeniyle vadeli alımlara ilişkin faiz giderlerinde yaşanan artış, esas faaliyet zararına neden oldu. Ancak önümüzdeki dönemde TCMB'nin faiz indirim sürecine girmesi durumunda, bu baskının azalması ve Migros’un operasyonel performansına pozitif katkı sağlaması beklenmektedir. MGROS için İNA modelimize göre belirlediğimiz 12 aylık hedef fiyatımızı 890 TL seviyesinde koruyoruz.
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri
Son Fiyat
Hedef Fiyat
Potansiyel Getiri